به گزارش ایرنا سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز یکشنبه در گفت و گویی اظهار داشت: در قالب این محدودیت های ترافیکی، ورود خودرو به محل های راهپیمایی ممنوع بوده و پلیس اجازه تردد در این مسیرها را نمی دهد.

وی با بیان اینکه شروع محدودیت‌های ترافیکی از ساعت هشت صبح است، افزود: میدان ۲۲ بهمن تا تقاطع غیرهمسطح رسالت ، تقاطع غیرهمسطح رسالت تا میدان کشوری ، خیابان سعدی جنوبی تا تقاطع آیت اله حیدری ، خیابان آیت اله حیدری از میدان ۲۲ بهمن تا تقاطع نهضت ، خیابان ۲۴ متری اشرفی اصفهانی تا تقاطع رسالت از محدودیت های ترافیکی این روز است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام یادآور شد: مسیرهای جایگزین در این روز تقاطع سیدالشهدا ، تقاطع مقاومت - بلوار مهران ، خیابان تختی - سعدی شمالی و بلوار آیت اله مدرس ، میدان فاتحان میمک ، بلوارجمهوری ، خیابان عدالت و خیابان شهدا به عنوان مسیرهای جایگزین برای رانندگان تعیین شده است.

سرهنگ کهزادی از کلیه رانندگان خواست: از مسدودکردن خیابان ها و پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری و با مجموعه راهور استان که جهت روان سازی ترافیک و برگزاری هرچه با شکوه تر شدن مراسم مستقر هستند همکاری کنند. 

روز ۱۳ آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.