محمد علوی فر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت موکب های ارتش و سپاه و آستان قدس رضوی تا روز جمعه در پایانه برکت ادامه و از زائران پذیرایی خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت این ستاد از ۱۰ مهرماه تاکنون گفت: در این مدت روزانه بین ۱۵۰ تا بیش از ۲۲۰ هزار وعده غذایی شامل صبحانه، نهار، شام و میان وعده بین زائران اربعین حسینی در مرز مهران توزیع شده است.

وی ادامه داد: با توجه به حجم تردد زائران از مرز مهران خوشبختانه امسال مردم مشارکت مطلوبی در خدمات دهی به زائران داشته اند.

وی با ذکر اینکه این خدمات دهی از طریق ۸۰ موکب این کمیته واقع در مرز مهران ارائه شده، یادآور شد: علاوه بر این در این موکب ها با چای، شربت، خرما و غیره از زائران  پذیرایی می شود.

رییس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین استان ایلام گفت: تمامی امکانات موکب های این کمیته از محل مشارکت مردم خارج و داخل استان تامین و در مجموع ۱۸ استان با این ستاد همکاری داشته اند.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی از معابر اصلی و مهم تردد خودروهای شخصی، کامیون های حامل کالاهای صادراتی و خودروهای حامل زائران عتبات عالیات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.