به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد امرایی در خطبه های نماز جمعه شهر سرابله افزود: استقامت اسرا نیروهای بعثی را به عجز و ستوه آورد و تا آخرین لحظه اسارت از آرمان های خود کوتاه نیامدند.

وی اضافه کرد: خدمت رسانی و اجر نهادن  به اسرای سرافراز باید بعنوان یک واجب توسط مسئولان بیشتر و ملموس تر انجام پذیرد، چراکه آزادگان حق بزرگی بر گردن همه دارند. 

خطیب جمعه سرابله در ادامه به حادثه عظیم غدیر خم اشاره کرد و گفت: حادثه غدیرخم نگین و ستاره درخشان تاریخ اسلام و شیعیان است و این عید، افضل الاعیاد امت پیامبر اسلام و بافضیلت ترین روز می باشد.
امرایی همچنین از برگزاری جشن بزرگ ولایت به مناسب روز غدیر خم در شهر سرابله خبر داد.

وی به حوادث خاورمیانه و مقاومت کشورهای اسلامی اشاره و تاکید کرد:  مقاومت کشورهای مسلمان به پشتوانه  قدرت بزرگ ایران اسلامی است و امروزه استکبار در برابر قدرت ایران عاجز شده است.

 امام جمعه سرابله یادآور شد: رهبری چراغ روشن هدایت و روشنگری و اقتدار جمهوری اسلامی برای تمام مسلمانان و جویندگان استقلال و عزت مندی است.

 حجت الاسلام امرایی بیان داشت:  در این مقطع خاص و حساس همه باید پشت ولایت فقیه باشیم زیرا صلابت ولایت فقیه و رهبری باعث حقارت دشمنان شده و تنها راه شکست دادن دشمن مقاومت ، ایستادگی و دفاع است.

 امام جمعه شهرستان چرداول به برجام و عهدشکن دشمنان و پایبندی کشور به این عهدنامه بین المللی نیز اشاره کرد و افزود: مسئولان در موضوع برجام ندای الهی و علی گونه رهبری را عمل نکرده و به دشمن اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد سرنوشت تاریک برجام است.

امرایی  بر مبارزه با اختلاس و مفاسد اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: اقتدار رئیس قوه قضائیه طی ۲ ماه گذشته در این خصوص باعث امیدواری  ملت و رهبری شده است.

وی با اظهار تاسف از فقر و نیازمندی محرومین در کشور گفت: عده ای میلیارد ها دلار و پول کشور را به سرقت برده اند و عده ای هم توان خرید مایحتاج اولیه زندگی خود را ندارند که زیبنده نظام اسلامی نیست.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۵ کیلومتری  ایلام قرار دارد. 
۷۱۷۶/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.