به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در دیدار با معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تلفیق مجموعه جوانان با ورزش تحت عنوان یک وزارتخانه خواستار جداسازی این 2 از هم شد و گفت: از آنجا که حوزه جوانان خود مقوله ای مهم است نباید خواسته ها و مطالبات این قشر وسیع در زیر سایه ورزش مغفول بماند.

وی اظهار داشت: استان ایلام به دلائل مختلف از جمله هشت سال جنگ تحمیلی و عقب ماندن از توسعه همچنین آثار مخرب آن دارای آسیب های اجتماعی است.

استاندار ایلام فزود: مردم ایلام با وجود مشکلات، دارای روحیه فتوت، جوانمردی و پهلوانی هستند، با این حال نیازمند یک فضای شاد و پرتحرک است که در اینجا جایگاه ورزش می تواند حائز اهمیت باشد.

سلیمانی دشتکی در ادامه از زحمات مدیرکل قبلی ورزش و جوانان تقدیر کرد و افزود: استان در حوزه های مختلف ورزشی از جمله ورزش قهرمانی حرف های زیادی برای گفتن در سطح ملی، جهانی و بین المللی دارد.

وی با اشاره به اصرار برای ابقا مدیر ورزش و جوانان با توجه به عملکرد خوب وی یادآور شد: ابتدا با معرفی یک نفر برای این پست مخالفت و در نهایت سه نفر معرفی و قرار شد فرد انتخاب شده از سوی وزارت مورد حمایت ما نیز قرار گیرد.

استاندار ایلام خطاب به مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان، گفت: انتظار می رود در این مجموعه با هم افزایی و همدلی ضمن احترام به نمایندگان و صاحب نظران در حوزه ورزش در تصمیم گیری مستقل باشد و آنچه که رضایت خدا،رمردم و خروجی سیاست های دولت و نظام است را اجرا نماید.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: شاخصه انتخاب مدیران در حوزه ورزش و جوانان یکی همراهی دولت و دوم توانمندی افراد است.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار ضمن  تقدیر از کارنامه خوب مدیر سابق ورزش و جوانان ایلام گفت: ایلام در حوزه ورزش قهرمانی با بالای یک متر سرانه فضای ورزشی رتبه یک کشور را دارد.

جمشید تقی زاده از حمایت های خوب استاندار ایلام از حوزه ورزش و جوانان و زحمات آقای حیدرزاده تقدیر کرد.

7180/6119

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.