به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام با اشاره به اینکه با تلاش مسئولان مشکلات اقتصادی در حال برطرف شدن است، اظهار کرد: با پیروی از فرمایشات رهبری در زمینه تلاش برای اقتصاد درون‌زا، اثرات منفی تحریم‌ها خنثی می شود.

وی به دیدار رهبر انقلاب با جوانان نخبه اشاره کرد و افزود: در این دیدار ایشان تاکید کردند باید مسیر پیشرفت جوانان هموار باشد تا بتوانند راه توسعه کشور را ادامه دهند بنابراین مسئولان باید در این مسیر گام های اساسی بردارند. خطیب جمعه ایلام تاکید کرد: پیشرفت نظام اسلامی در تمامی عرصه‌ها به دشمن نشان داده است که توان مقابله با ملت ایران را ندارد که ذلت و خواری آمریکا و سردمداران استکبار جهانی را نشان می دهد.

کریمی تبار گفت: رعایت تقوا باعث موفقیت انسان در زندگی می‌شود و خداوند در چندین آیه از قرآن کریم مسلمانان را به رعایت تقوا دعوت کرده است.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: علم خدا شناسی مسیر اصلی زندگی را مشخص می‌کند، بنابراین هرآنچه برای آخرت ما مورد نیاز است باید رعایت شود.

وی تاکید کرد: بالاترین معارف دینی در زمان امام باقر(ع) و امام صادق(ع) در اختیار مسلمان قرار گرفته است.

خطیب جمعه ایلام گفت: روز عرفه یکی از روزهای استثنایی سال است، اگر فردی در شب‌های قدر آمرزیده نشده در این روز با خواندن دعا مورد عفو الهی قرار خواهد گرفت.

امام جمعه ایلام با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران رسالت انعکاس دردهای مردم را بر عهده دارند بنابراین انتقاد سازنده آنان باید مورد استقبال خدمتگزاران نظام قرار گیرد6032/6119

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.