رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام گفت: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از نظر شاخص‌ها و استاندردهای آموزشی مانند کیفیت فضا و نیروهای مجرب یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین مراکز است و بسیار موفق عمل کرده است.

دکتر«اسفندیار محمدی» در گفتگو با ایسنا، منطقه ایلام، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از بدو تاسیس منشاء خدمات فراوانی بوده و هر وز بر گستره‌ی فعالیت‌های خود بر اساس نیازهای روز جامعه در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی افزوده است.

وی یکی از موفقیت‌های جهاددانشگاهی را تاسیس موسسه علمی کاربردی و مراکز علمی کاربردی دانست و تصریح کرد: خوشبختانه این موسسه و مراکز آن در واحدهای جهاددانشگاهی توانسته است با شناسایی نیازهای جامعه در راستای افزایش مهارت‌های دانشجویان گام بردارد و به عنوان بازویی توانمند در استان‌ها ایفای نقش کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان ایلام ادامه داد: خوشبختانه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام از نظر شاخص‌ها و استاندردهای آموزشی مانند کیفیت فضا و نیروهای مجرب یکی از پیشرفته‌ترین و بهترین مراکز است و بسیار موفق عمل کرده است.

محمدی ادامه داد: رشته‌های این مرکز نیز در واقع پاسخ به نیاز بازار کار و پرورش نیروی ماهر است و خوشبختانه مورد استقبال کم‌نظیر مشتاقان به ادامه تحصیل قرار گرفته است.

وی گفت: اخیرا این مرکز در راستای ماموریت‌های دانشگاه جامع اقدام به راه‌اندازی مرکز نوآوری و شکوفایی کرده و مکان مناسبی برای برگزاری رویدادها ، فعالیت‌های پژوهشی و فن‌بازار است و پاتوق بسیاری از رویدادهای این دانشگاه خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام تصریح کرد: با تاکید بر اینکه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی در فعالیت‌های نوین و متناسب با ماموریت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی پیشتاز است و نقش خود را به عنوان بازویی توانمند برای افزای مهارت در جامعه ایفا کرده است.

محمدی با اشاره به تعریف ماموریت برای دانشگاه‌ها در پاسخ به تقاضای جامعه، گفت: حهاددانشگاهی پیش از این به فکر شناخت مسائل جامعه و چاره‌جویی برای رفع آن بوده است و شاهد این مدعا هم راه‌اندازی رشته‌های متناسب با نیازهای جامعه بوده است.

وی گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی استان  با تعامل سازنده  با دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی همواره نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.