مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس خانه مطبوعات استان در آستانه‌ی روز خبرنگار و سالروز تشکیل جهاددانشگاهی با رئیس جهاددانشگاهی واحد استان دیدارکردند.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، «عمران خودآموز» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در این دیدار با تبریک روز خبرنگارو سالروز تاسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: دیدن پویایی و شنیدن حرف‌های تازه از نهاد مقدس جهاددانشگاهی همواره امیدبخش و بیانگر توجه جدی جهادگران به نیازهای روز جامعه است.

وی از خبرگزاری ایسنا به عنوان یک خبرگزاری موفق با نگاه علمی و حرفه‌ای نام برد و تصریح کرد: تعامل و همراهی با حوزه رسانه استان در برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های رسانه‌ای و نقش‌آفرینی در خانه مطبوعات استان توسط دست‌اندرکاران ایسنای ایلام از نقطه‌های مطلوب کارنامه این خبرگزاری در استان است.

«عبدالحمید کرمی» رئیس خانه مطبوعات استان ایلام نیز در این دیدار، اظهار کرد: فعالیت‌های جهاددانشگاهی ایلام یادآور خاطرات جهادسازندگی است که در هر عرصه‌ای ورود می‌کند موفق است و مشکلی از مشکلات جامعه را مرتفع می‌کند.

وی ادامه داد: خبرگزاری ایسنا یک منبع خبری مطمئن است و این پیوست رسانه‌ای جهاددانشگاهی از آن نهادی توانمند و همه جانبه‌نگر ساخته است که امیدواریم روز به روز شاهد موفقیت‌های این مجموعه گران‌سنگ باشیم.

رئیس خانه مطبوعات استان برگزاری میزگردهای تخصصی در ایسنا و برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی را از کارهای فاخر در جهت توسعه استان و کشور نام برد و از تلاش‌های رئیس جهاددانشگاهی ایلام قدردانی کرد.

«یونس قیطانی» معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز اظهار کرد: ایسنا توانسته است کمبود و نقصان در حوزه رسانه را تا حدودی جبران کند و خوشبختانه به عنوان یک رسانه متعهد و در بحث‌های علمی و آموزشی در کنار این اداره کل نقش‌آفرینی کرده است.

در این دیدار مهندس «سید غلامرضا حسینی» رئیس جهاددانشگاهی واحد استان  گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته را در این نهاد ارائه کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.