به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس آذر روز دوشنبه در نشست بررسی مسئولیت اجتماعی شرکت ها اظهار داشت: اگر شرکت ها و سازمانها به مسائل اجتماعی و زیست محیطی بی توجه باشند، پیامدهای آن گریبان خود این شرکت ها را خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در راستای آسایش و رفاه مردم باید خدماتی نظیر تامین آب شرب سالم، آسفالت جاده ها، خدمات عام المنفعه و کمک های اساسی در شرایط بحرانی توسط سازمانها و شرکت ها انجام گیرد تا نشان دهنده پایبندی آنها به مسئولیت اجتماعی باشد.

وی افزود: بر اساس اعلام گزارش شرکت ها ، سازمانها و بانک های مختلف استان خوشبختانه اقدامات قابل توجهی در بخش آموزش، کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان در مواقع بحرانی، احداث مراکز آموزشی و تجهیز آن، جاده کشی و ...به مردم همجوار این شرکت ها انجام داده اند.

آذر گفت: فعالیت های داوطلبانه و خیرخواهانه پزشکان در مناطق محروم و حضور آنها برای انجام عمل جراحی، دندانپزشکی و ... در استان و همچنین فعالیت چشمگیر بانک ها در احداث مدارس و کمک همه در ایجاد موکب در ایام اربعین و کمک به سیل زدگان نمونه های از اقدامات شرکت ها و این موسسات اجرای مسئولیت های اجتماعی است.

وی اظهار داشت: توجه به مسئولیت اجتماعی توسط این سازمانها نقش بسیار مهمی از اقدامات اساسی به ویژه در خدمات رسانی مطلوب به افراد تحت پوشش نهادها و روستاها و مرزنشینان دارد.

به گزارش ایرنا، در این نشست روسای شرکت ها و سازمانها و بانک های مختلف استان گزارش هایی از روند اقدامات انجام شده در زمینه مسئولیت های اجتماعی ارائه کردند.

معرفی نماینده و ارایه گزارش مکتوب از اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت های اجتماعی از جمله مصوبات این نشست بود.

۷۱۷۷ /۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.