به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ایلام در ردیف استان های برتر کشور در زمینه امنیت سرمایه گذاری در شاخص محیط کسب و کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس این گزارش بررسی مولفه های پیمایشی امنیت سرمایه گذاری و نیز وضعیت کسب و کار نشان می دهد که استان موفق عمل کرده است.

استاندار ایلام افزود:  اگر خواهان توسعه استان هستیم راهی جز سرمایه گذاری نداریم و با توجه به ویژگی استان ایلام از نظر برخورداری از مرز بین المللی مهران و امنیت سرمایه گذاری می تواند بهترین گزینه برای انتخاب سرمایه گذاران باشد.

 سلیمانی دشتکی گفت: استان در قالب نماگر عملکرد دولت و هم مولفه های پیمایشی اختلال در کسب و کار بر اساس تحریم های جدید خارجی و نیز حمایت و همراهی واقعی مسئولان استانی از داوطلبان سرمایه گذاری عملکرد مطلوبی داشته است.

وی رفع بروکراسی اداری بر سر راه سرمایه گذاری، ایجاد طرح های بی نام، ایجاد تسهیلات و مشوق های لازم، تاکید بر دیپلماسی اقتصادی و ... را از عمده ترین اقدامات استان در راه جذب سرمایه گذاری عنوان کرد.

وی تاکید کرد: از سرمایه گذاران استقبال می کنیم و با تهیه طرح های بی نام مسیر سرمایه گذاری را کوتاه و تسهیل کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیش از ۱۵۰ طرح بی نام دارای مجوزهای مختلف از دستگاه های اجرایی استان در بخش های صنعت، گردشگری و خدمات  در استان تهیه شده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.