فرمانده انتظامی شهرستان بدره از نجات معجزه آسای جوان اهل شهرک ولیعصر از توابع شهرستان بدره در ارتفاعات کبیرکوه خبر داد .

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، سرهنگ «عزت‌اله متین‌فر» اظهار کرد: امروز چند نفر از جوانان اهل شهرک ولیعصر از توابع شهرستان بدره جهت تفریح به ارتفاعات کبیرکوه عزیمت کرده بودند که در پی تماس تلفنی مردمی با سامانه ۱۱۰ ، مبنی بر سقوط از ارتفاع یک نفر در ارتفاعات کبیرکوه، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان بدره پس از هماهنگی با یگان‌های امدادی به محل ماموریت اعزام شدند .

وی با بیان اینکه مشخص شد باتوجه به صعب العبور بودن مسیرهای انتخابی این جوانان ،متاسفانه یک نفر از آنان از ارتفاع بسیار زیادی از کوه سقوط می‌کند و به شدت مصدوم می‌شود، گفت: خوشبختانه با حضور به موقع پلیس و عوامل امدادی و اورژانس هوایی  ،این جوان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان بدره به کوهنوردان توصیه کرد:چنانچه شخصی و  یا گروهی قصد استفاده از طبیعت و کوهنوردی را دارند حتما قبلاً با مسولان مرتبط در این خصوص هماهنگ کنند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم یگان های امدادی با استفاده از اطلاعات قبلی بتوانند سریع تر محل حادثه را پیدا کرده و به کمک حادثه دیدگان بشتابند .

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.