فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام درباره نتایج آزمون دوره کوتاه مدت روزنامه‌نگاری مقدماتی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا،منطقه ایلام، باین توضیحات به این شرح است:

این آزمون در تیرماه 1396 ، پس از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با سرفصل‌های «اصول روابط‌عمومی» ، «خبر نویسی» ، «شیوه نگارش فارسی در مطبوعات» ، «تکنیک‌های مصاحبه» و  «اصول گزارش‌نویسی»  با حضور مدرسان اعزامی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها در پاییز سال 95 و بهار سال1396 ، در جهاد دانشگاهی استان  و توسط دفتر مطالعات با حضور قریب به 80 نفر شرکت‌کننده برگزار شد.

موارد زیر برای اطلاع همکاران رسانه ای و شرکت کنندگان در آزمون ارائه می شود :

- تمام مراحل برگزاری کارگاه های آموزشی و آزمون های پایان دوره توسط دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها انجام گرفته و مسئولان اداره ارشاد و یا خانه مطبوعات استان هیچگونه دخل و تصرفی در نمرات آزمون و صدور گواهی پایان دوره نداشته اند .

- طی پیگیری مکرر از ابتدای سال 97 توسط اداره فرهنگی و رسانه ارشاد استان ایلام، پس از گذشت یکسال، تنها 8 نفر از شرکت کنندگان در آزمون حد نصاب نمره قبولی ( 12) را کسب نموده‌اند که برای این 8 نفر گواهینامه پایان دوره صادر شد و تحویل آنان شد.

- با توجه به نکات ارائه شده توسط خانم امیدی، کارشناس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی تنها برگه های آزمون 30 شرکت کننده ای که به صورت منظم در کارگاه حضور فعال داشتند مشمول شرکت در آزمون و بررسی و ارزیابی شناخته شدند و برگه های 50 نفر مابقی به علت عدم حضور و یا غیبت‌های مکرر در کارگاه ها مورد بررسی قرار نگرفته و این مهم به استناد آیین نامه های برگزاری کارگاه های آموزشی مبنی بر حضور الزامی و اجباری شرکت کنندگان در کارگاه بوده و تنها افراد حاضر در کارگاه واجد شرایط شرکت در آزمون شناخته شدند و مابقی حذف شدند .

- میانگین حد نصاب کسب 12 امتیاز، ملاک صدور گواهینامه پایان دوره بوده که بر این اساس برای تعداد 8 نفر به اسامی رضا رستمی، علی حیدربیگی، حجت نوروزی، عبدالرضا محمدی، فردین حسینی، فریبا میرزایی، حکیمه موسی‌نژاد و سودابه خانی گواهینامه صادر شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.