به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در اولین نشست اخلاق ویژه مدیران ادارات کل استان اظهار داشت: طرح‌ها و پروژه‌های بسیار بزرگی در استان دست اقدام بوده که افق روشن و امیدبخشی را پیش روی استان قرار داده است.
وی با اشاره به برخی از پروژه های بزرگ استان که وارد مرحله اجرایی شده اند، افزود: پروژه لرزه نگاری دانا با اعتباری بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال اعتبار و حدود 400 نفر اشتغالزایی در مناطق شمالی استان و گروه دیگر پروژه لرزه نگاری دانان در مناطق جنوبی استان با اعتباری بالغ بر یک 12 هزار میلیارد ریال بیش از 400 نفر اشتغالزایی وارد مرحله اجرایی شده است.
استاندار ایلام با اشاره به شروع بکار پروژه pp، اضافه کرد: راه آهن ایلام نیز به زودی در سفر رئیس جمهور به استان کلنگ زنی می ‌شود.
سلیمانی دشتکی از افتتاح و بهره برداری از شش 6 کارخانه بزرگ به علاوه گوگرد زدایی پتروشیمی و در مجموع بیش از 70 هزار میلیارد ریال طرح و پروژه در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد و یادآور شد: کار پتروشیمی مهران و دره شهر به مرحله نهایی سرمایه گذاری رسیده است.
استاندار ایلام با بیان اینکه چرخه تولید در ایلام امسال سرعت می گیرد، افزود: باید با تقویت کارگاه های تولیدی داخلی زمینه توسعه و تسریع در افزایش ظرفیت تولید صنوف و واحدهای تولیدی و صنعتی فراهم شود.
سلیمانی دشتکی به عملکرد اقتصاد مقاومتی استان اشاره کرد و گفت: در ارزیابی سازمان برنامه و بودجه کشور استان ایلام با فاصله نسبت به استان‌های دیگر مقام اول را به دست آورده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیل فروردین ماه سال جاری در استان تصریح کرد: مدیریت خوب و پیشگیرانه سیل در ایلام یک نقطه عطف در تاریخ مدیریت بحران کشور بود چراکه با وجود بیشترین و شدید ترین بارش‌ها در کشور برخلاف استان‌های سیل زده تلفات انسانی نداشتیم.
وی تاکید کرد: اولین اقدام راهبردی در مدیریت سیل عمل به این نکته مهم بود که ما علاج واقع را قبل از وقوع کردیم.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.