به گزارش ایرنا، سیروس مراد حاصلی روز یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به شعار سال 98 مبنی بر رونق تولید اظهار داشت: برداشت محصولات کشاورزی شامل گندم ، جو ، کلزا و حبوبات در مناطق گرمسیری این شهرستان آغاز شده است.
وی افزود: 250 دستگاه کمباین برای جمع اوری محصولات کشاورزان تهیه شده و در حال حاضر چهار مرکز خرید ثابت مشغول تحویل محصولات کشاورزان با قیمت مصوب است.
فرماندار آبدانان از پرداخت قیمت محصولات کشاورزی طی مدت یک هفته توسط دولت خبر داد.
مرادحاصلی با اشاره به خسارت سیل به اراضی کشاورزی شهرستان گفت: اعتبار مورد نیاز جهت تعمیر و مرمت جاده های بین مزارع و مناطق عشایری که در اثر سیل اخیر متمحل خسارت شده اند تامین شده و هم اکنون با بکار گیری پنج دستگاه وسایل و ماشین آلات راهسازی در چهار محور مشغول بهسازی مسیرها هستند.
وی در ادامه به آغاز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: به منظور مهیا کردن بستر لازم برای استفاده مردم از فیوضات و معنویت این ماه اجناس و مواد غذایی مورد نیاز روزه داران شامل برنج، روغن، قند و شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز تهیه و وارد شهرستان شده است.
وی بر نظارت کامل و مستمر دستگاه های متولی بر فرآیند توزیع مواد غذایی و لبنیات در طول ماه مبارک رمضان تاکید کرد.
امام جمعه آبدانان نیز در این نشست گفت: سپاه پاسداران یکی از مهم ترین نهادهای انقلاب اسلامی است که نقش بسیار ارزشمندی در حفظ دست آوردهای نظام اسلامی و تامین امنیت فراگیر کشور بر عهده دارد.
حجت الاسلام حسین حاجیلری با اشاره به ضررت مساعدت های مالی به مردم مناطق سیل زده و کمک دولت برای بازسازی مساکن افراد آسیب دیده افزود: یک محموله مواد غذایی در قالب 200 بسته حمایتی به ارزش اقتصادی 400 میلیون ریال اهایی مردم شهرستان آبدانان تهیه و به روستای چم مهر شهرستان پلدختر ارسال شد.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.