علی جهانگیری روز شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار مهم ترین نیاز بازار در مقطع کنونی را شکر اعلام کرد و افزود: توزیع شکر خانوارها در ماه رمضان بر سایر اصناف اولویت دارد.
وی با بیان اینکه نیاز بازار استان به شکر حدود 50 تا 70 هزار تن است، با اشاره به سهمیه 20هزار تنی اردیبهشت ماه، گفت: با توجه به پخت و پز زولبیا و بامیه در ماه رمضان و نیاز بیشتر خانوارها در این ماه به مصرف شکر، این میزان بین اصناف و خانوارها با نظارت کامل اتاق اصناف توزیع شود.
جهانگیری اظهار داشت: به منظور جلوگیری از هرگونه فروش شکر در بازار آزاد، شکرها در بسته های یک کیلویی بسته بندی شده و با توجه به نیاز هر واحد صنفی با نظارت اصناف و ستاد تنظیم بازار توزیع شود.
وی درباره کالاهای اساسی مورد نیاز ماه رمضان از جمله پروتئین ها شامل گوشت مرغ و گوشت قرمز و لبنیات با توجه به گزارش سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه در این مورد هیچ کمبودی نداریم و قیمت گوشت نیز روند نزولی داشته است.
در این جلسه توزیع 8 هزار و 750 تن شکر برای مصرف شیرینی پزان و خانوارها با قیمت مصوب دولتی تصویب شد همچنین قیمت بامیه و زولبیا درجه یک 20 هزار تومان تعیین شد.
6132/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.