شهرام رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع این گوشت در راستای تعدیل قیمت و جلوگیری از افزایش نرخ گوشت انجام می شود.
وی با بیان اینکه عرضه این کالا با هدف تعدیل قیمت و حمایت از مصرف کننده انجام می شود،اظهار داشت: قیمت این گوشت ها که با نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار در فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و تعاونی مصرف عرضه می شوند در 2 نوع به قیمت هر کیلو 365 هزار ریال و 368 هزار ریال عرضه می شود.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی قزوین با بیان اینکه بازار استان با کمبود گوشت قرمز روبرو نیست، اظهار داشت: توزیع گوشت قرمز غیرگرم (منجمد) نیز طبق روال معمول انجام می شود.
وی اظهار داشت: فعالیت ستاد تنظیم بازار تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم است و فعالیت ها در این ستاد به گونه ای پیش می روند که مصرف کننده و تولیدکننده دچار مشکل نشوند.
این مسئول همچنین گفت: در ایام سوگواری ماه محرم 160 تن گوشت قرمز ستاد تنظیم بازار در اختیار متقاضیان از جمله هیات های عزاداری، پادگان ها و بیمارستان ها قرار گرفت.
رحمانی اظهار داشت: در خصوص عرضه گوشت مرغ نیز هیچ کمبودی در استان وجود ندارد و ظرفیت مرغداری های استان علاوه بر پاسخگوی به نیاز مصرف کنندگان در قزوین، بخشی از درخواست سایر استان ها را نیز پاسخ می دهند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.