زهرا همتی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس برآوردهای انجام شده از این شمار 461 واحد به تعمیر و 41واحد نیز نیاز به تخریب و بازسازی دارند.
وی تاکید کرد: این واحدهای مسکونی مددجویان در کل شهرستان های مختلف استان بویژه دره شهر بر اثر سیل دچار خسارت شده اند.
مدیرکل بهزیستی ایلام به اقدام ها و خدمات این اداره کل در سیل اخیر اشاره کرد و یادآور شد: معادل سه ماه مستمری به حساب بیش از 2 هزار و 700 مددجوی سیل زده واریز و تاکنون 2 میلیارد و 600 میلیون ریال نیز به منظور تامین نیازهای ضروری این افراد هزینه شده است.
همتی اضافه کرد: تهیه لوازم ضروری مددجویان، اهدا مواد غذایی و وسایل کمک توانبخشی، توزیع تخته چادر گروهی به مددجویان بهزیستی از دیگر خدمات ارائه شده به مددجویان در سیل اخیر بود که با همکاری و کمک دیگر نهادی اجرایی استان در اختیار سیل زدگان قرار گرفت.
مدیر کل بهزیستی ایلام تاکید کرد: علاوه بر این وسایل کمک توانبخشی و پوشاک به ارزش یک میلیارد و 400میلیون ریال از سوی استان آذربایجان غربی نیز به این استان اهدا شده است.
وی با اشاره به خسارت دیدن 11 مهد کودک در بخش ماژین شهرستان دره شهر گفت: در این زمینه با نماینده یونیسف برای بازسازی این روستا رایزنی شده است.
به گزارش ایرنا، 2 موج بارشی سیلابی در تعطیلات نوروز باعث بروز خرابی های متعددی در حوزه زیرساخت های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی، و ... استان ایلام شد.
بیشترین خسارت ها به مناطق ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.