به گزارش ایرنا، حجت الله مهدیان روز پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام اظهار داشت: از زمان جاری شدن سیل در برخی استان های کشور هیچ تکلیفی از سوی بانک مرکزی برای ما تعیین نشد اما این بانک یک هزار و 250 میلیارد ریال تعهد به هفت استان کشور به خود اختصاص داد.
وی افزود: این تسهیلات شامل 400 فقره وام جعاله تعمیر مسکن با سقف 150 میلیون ریال و 500 میلیون ریال تسهیلات در قالب طرح امید برای خرید لوازم منزل مشروط به خرید کالای ایرانی است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون یادآور شد: همچنین این بانک متعهد شده 11 هزار فقره تسهیلات در کل کشور با اعتبار یک هزار و 250 میلیارد ریال پرداخت کند.
مهدیان تصریح کرد: تاکنون 300 میلیون ریال برای کمک نقدی به ایلام صورت گرفته و 300 میلیون ریال دیگر نیز به این استان کمک خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: 400 میلیون ریال نیز به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و خانواده های شهدا و ایثارگران پرداخت می شود که در صورت عدم پرداخت اقساط این تسهیلات از مستمری یا یارانه آنان برداشت می شود.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه معاون تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه برای بازدید از مناطق سیل زده به ایلام سفر کرده است.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.