مرتضی دارایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیشترین آسیب را شهرک های صنعتی دهلران، آبدانان، دره شهر و ناحیه صنعتی شباب متحمل شدند.
وی افزود: با امداد رسانی و کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک ها و نواحی نسبت به رفع آبگرفتگی و جلوگیری از خسارت به بخش های مختلف واحدها و شهرک های صنعتی اقدام های لازم توسط کارکنان این شرکت و پرسنل واحدهای صنعتی و تولیدی انجام شد.
دارایی با اشاره به آماده باش کلیه کارکنان این شرکت در روزهای سیلاب، ادامه داد: جهت دهی کانال سیلاب ها و لایه روبی، تشکیل کمیته پیشگیری بحران، اطلاع رسانی در چندین نوبت به واحدهای تولیدی و صنعتی، حضور مدیران شرکت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در روز های سیلاب از مهم ترین اقدامات برای پیشگیری از آسیب ها و زیان های بیشتر بوده است.
وی تاکید کرد: با بررسی و جمع بندی گزارش خسارت و ارائه به ستاد بحران مستقر در استانداری ایلام، نسبت به جبران و تامین اعتبار مورد نیاز شهرک ها و نواحی صنعتی، به منظور بازسازی زیان ها و آسیب های وارده اقدام می شود.
535 واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری حدود 265 میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال 9 هزار و 171 نفر در استان ایلام وجود دارد.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.