به گزارش ایرنا، محمود پاکدل روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام افزود: از این شمار 500 نفر در گلستان، 150 نفر در مازندران، 250 نفر در ایلام، 500 نفر در لرستان و 64 نفر در فارس بر اثر سیل خسارت دیده اند.
وی با بیان اینکه تمامی جامعه ایثارگران از طریق شرکت کوثر بیمه هستند، ادامه داد: جبران خسارت های وارد شده به ایثارگران شامل جانبازان و خانواده های معظم شهدا تا سقف 350 میلیون ریال خواهد بود.
معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با ذکر اینکه ارزیابی خسارت توسط این شرکت انجام شده افزود: پرداخت خسارت به ایثارگران برخی استانها مثل مازندران و گلستان که از ابتدای سال درگیر سیل بوده اند، آماده پرداخت است.
پاکدل تاکید کرد: این نهاد همواره در همه امور یاری گر ایثارگران بوده و اگرچه برخی خسارت ها شاید جبرانش امکانپذیر نباشد، ولی این نهاد در تلاش است با کمک دولت و سایر نهادها بخشی از مشکلات این قشر را رفع کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز در این دیدار گفت: سیل اخیر اگرچه خسارت هایی را به بار آورد ولی نمودی از روحیه جهادی و وحدت و انسجام در کشور بوجود آمد.
حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار با اشاره به بارش 900 میلی متری باران امسال در استان ایلام گفت: خوشبختانه با اقدام های پیشگیرانه از ورود خسارت های بیشتر به استان جلوگیری شد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به منظور بررسی خسارت به ایثارگران سیل زده استان ایلام ظهر امروز به این استان سفر کرده است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.