به گزارش ایرنا، شهریار داری پور در جمع کارکنان این مجموعه افزود: شرکت پالایش گاز ایلام در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید نامگذاری شده است برنامه های مدونی در دست اقدام دارد که به مرور زمان اجرایی می شوند.
وی به مسئولیت این شرکت در قبال نامگذاری سال جاری اشاره و اظهار داشت: با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می شود که با تولید در سقف طراحی رونق تولید در این شرکت محقق خواهد شد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: این شرکت سال گذشته در زمینه های مختلف از جمله تولید گاز شیرین، میعانات گازی، گوگرد و … قدم های اساسی برداشته که نتیجه آن تولید پایدار بوده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه تولید پایدار نتیجه کار جمعی و تلاش تک تک کارکنان بوده است، گفت: سال گذشته این شرکت یکی از شرکت های سرآمد در خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی بوده است.
داری پور با بیان اینکه سال گذشته بیش از 60 درصد ارزش مالی کالاهای مورد نیاز شرکت، از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است، افزود: بیشترین کالای استراتژیک مولکولارسیو جهت استفاده در واحدهای نم زدایی بوده که مقدار 120 تن از تولیدکنندگان داخلی خریداری شده است.
وی به تولیدات این شرکت اشاره و یادآور شد: پارسال بیش از یک میلیارد و 430 میلیون متر مکعب گاز تصفیه شده به خط سراسری تزریق شده است.
وی با بیان اینکه بیش از یک و نیم میلیون بشکه میعانات گازی سال گذشته در این شرکت تولید شده است،خاطرنشان کرد: همچنین پارسال بیش از 57 هزار تن گوگرد پاستیلی و بیش از 37 هزار تن گاز مایع تولید شده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: سال گذشته بیش از 2 میلیون و 366 هزار و 580 نفر ساعت کار بدون حادثه در این شرکت انجام شده که این مهم با آموزش و رعایت نکات ایمنی و ... محقق شده است.
مهندس داری پور افزود: پارسال علاوه بر مصرف داخلی بیش از 27 هزار تن گوگرد به خارج از کشور صادر شده که ارز آوری قابل توجهی برای شرکت داشته است.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.