کامران سلیمان پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه آب، برق، گاز و نیز راه های دسترسی روستاهای بخش ماژین قطع است بنا به تصویب ستاد بحران استان ایلام مقرر شده تا زمان بهبود وضعیت این منطقه نان برای ساکنان گرفتار در سیل پخت و به منطقه ارسال شود.
وی افزود: نانوایی های سایر نقاط استان ایلام که در سیلاب دچار مشکل شده اند و امکان پخت نان برای این واحدها فراهم نیست باید از طریق فرمانداری های تابعه به شرکت غله و خدمات کشاورزی مراتب را اطلاع رسانی کنند تا برای تهیه نان مورد نیاز این مناطق نیز برنامه ریزی شود.
سلیمان پور تاکید کرد: ناظران صنعت، معدن و تجارت باید وضعیت نانوایی های استان را رصد کنند تا هیچ واحدی به صورت غیر مجاز و هماهنگ نشده اقدام به تعطیلی واحد نانوایی خود نکند.
وی از فرمانداری های سراسر استان ایلام هم خواست با رصد فعالیت واحدهای نانوایی در صورت مشاهده هر گونه خلل در روند فعالیت نانوایی ها یا نبود شرایط پخت برای این واحد ها شرکت غله و خدمات بازرگانی و صنعت، معدن و تجارت را در جریان موضوع قرار دهند.
به گزارش ایرنا، بارش های سیلابی که از روز شنبه هفته جاری شروع شد به ابنیه، تاسیسات زیربنایی، زیربخش های کشاورزی و عشایری، ساختمان های اداری و مسکونی خساراتی را وارد کرد.
سامانه جدید بارشی از روز جمعه وارد استان ایلام می شود.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.