دکتر کریم همتی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بدلیل شدت بارندگی و مسدود شدن راه های ارتباطی در شهرستان دره شهر 12 حادثه دیده توسط بالگرد این دانشگاه جابجا شدند.
وی با بیان اینکه بالگرد دانشگاه علوم پزشکی ایلام بعنوان اولین و تنهاترین امدادرسان در این مناطق حضور داشت، افزود: پنج نفر از این افراد مصدوم، چهار نفر مسموم و 2 نفر نیز توسط این بالگرد به مراکز درمانی دره شهر منتقل شدند.
وی یادآور شد: شب گذشته نیز 2 نفر از نیروهای امدادرسان پایگاه فوریت ها در سه راهی کارزان دچار صاعقه شده و به مراکز درمانی منتقل شدند که خوشبختانه آسیبی ندیدند.
دکتر همتی تصریح کرد: همه بیمارستان ها و شبکه های بهداشتی، درمانی، معاونت غذا و دارو و فوریت ‌های پزشکی با تمامی پرسنل، پزشکان و امکانات درمانی در مواجهه با سیل و آسیب‌های احتمالی در آمادگی کامل به سر می‌برند.
وی افزود: در حوزه بهداشت نیز در سطح استان تمام شبکه‌های بهداشتی، درمانی و تیم های بهداشتی مربوطه آماده ارائه خدمات بهداشتی هستند همچنین از همه همکاران در تمام واحدهای دانشگاه خواسته شده از روز دوشنبه تا سه شنبه ضمن آمادگی کامل، از مرخصی روزانه و حتی ساعتی خصوصا در شیفت‌های کاری اجتناب نمایند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.