حسین عارفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در قالب این کمپ 85 تخته چادر گروهی در این دو شهرستان برپا شده است.
وی ادامه داد: از این شمار 20 تخته در روستای ارمو دره شهر، 25 تخته در ماژین، 20 تخته در شهر دره شهر و 20 تخته نیز در شهرستان ملکشاهی دایر و آماده اسکان اضطراری مردم است.
وی با ذکر اینکه این چادرها در سالن های سرپوشیده این مناطق برپا شده اند افزود: چادرهای ملکشاهی از شب گذشته و مناطق دره شهر نیز ار چند روز گذشته دایر هستند.
عارفی به آماده باش کلیه نیروهای امدادی این جمعیت برای پیشگیری و امداد رسانی در خصوص بارندگی های پیش رو اشاره کرد و گفت: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای امداد رسانی به موقع در صورت وقوع حوادث فراهم شده است.
وی به آمادگی 17 پایگاه امدادی و همچنین استقرار بالگرد این جمعیت که تیم های واکنش سریع هلال احمر را همراه خود دارد در محورهای ارتباطی استان اشاره کرد و گفت: هلال احمر با تمام توان پای کار است و اکنون به صورت ویژه در آماده باش کامل است.
عارفی از مردم خواست که به هشدارها و اطلاعیه ها توجه کنند و از تردد و سفر غیر ضروری خودداری کنند.
وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر استان به همراه سایر دستگاه های خدمات رسان و امدادی به منظور خدمات رسانی مطلوب و به موقع به شهروندان آماده خدمت به مردم است.
7171
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.