طالب صادقیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهرداری با تشکیل این کاروان شادی و عبور کارناوال از معابر اصلی و با اجرای بازی های بومی محلی در صدد ایجاد لحظاتی شاد در بین شهروندان است.
وی افزود: این کاروان متشکل از چندین خوردو سنگین تریلی شامل سفره هفت سین، ساز و دهل، عروسک گردانی و نمایش های خیابانی است.
به گفته صادقیان مسیر عبور این کاروان شادی معابر اصلی بلوار شهید بهشتی، میدان شهید کشوری، بلوار مدرس و میدان میلاد، چهارراه رسالت، میادین انقلاب، خیام، شهدا،بلوار امام، خیابان فردوسی و پیاده راه آیت الله طالقانی است.
وی یادآور شد: ساعت شروع فعالیت این کاروان از ساعت 2 ظهر تا عصر است و با استقرار تیم شادی در پیاده راه آیت الله طالقانی اقدام به اجرای برنامه های مفرح برای مردم می کند و در صورت استقبال مردم از این کاروان، شهرداری این برنامه مفرح را در طی روزهای آینده هم تکرار می کند.
**
شهردار ایلام اظهار داشت: در شب چهارشنبه سوری که مصادف با شب میلاد حضرت علی (ع) شهرداری ایلام در پارک جنگلی چغاسبز اقدام به برنامه های شاد با حضور گروه های هنری برای عموم مردم می کند.
**
وی همچنین از برگزاری جشنواره تخم مرغ در روز شنبه هفته آتی در پیاده راه آیت الله طالقانی خبر داد و گفت: در این جشنواره از هنرمندان استان در حوزه های مختلف هنری دعوت شده که در انظار عمومی 15 عدد تخم مرغ به ارتفاع 2 متر را به واسطه هنر خود تزئین کنند.
وی نکته قابل توجه در این برنامه را حضور مردم در هنگام تزیین تخم مرغ ها توسط هنرمندان دانست و در خصوص هدف از اجرای این برنامه اظهار داشت: در این طرح مردم و هنرمندان با تشریک مساعی و هم افزایی فکری تخم مرغ های عید نوروز را طرح آمیزی می کنند.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.