محمد حسنی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بخاطر تشویق و رغبت رانندگان در جاجایی مسافر در ایام نوروز و بر اساس اعلام انجمن های صنفی شرکت های مسافربری و کانون رانندگان کشور در نوروز 98 همراه با سراسر کشور نرخ جابجایی مسافر در استان ایلام 20 درصد افزایش خواهد یافت.
وی از آمادگی 74 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری این استان در ایام نوروز خبر داد و افزود: بیش از یک هزار و 600 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی شامل اتوبوس، مینی‌ بوس و سواری کرایه ‌ای در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است.
حسنی از استقرار گروه های راهداری در جاده های مواصلاتی استان در طرح راهداری ویژه نوروز خبر داد و یادآور شد: این اداره کل با استقرار گروه های ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان به مسافران و گردشگران خدمت‌ رسانی خواهد کرد.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام تاکید کرد: کشیک‌ های نظارتی این اداره کل همزمان با آغاز طرح نوروزی از 25 اسفند ماه جاری تا 17 فروردین ماه سال 1398 با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی ایلام در سطح استان فعال و بر کیفیت خدمات ‌رسانی و نرخ جابجایی مسافران نوروزی نظارت دقیق خواهند داشت.
وی گفت: احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌کند، لذا از رانندگان و گردشگران نوروزی در خواست می کنیم با رعایت قوانین سلامتی و نشاط در سفرها، ایام خوشی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند.
به گزارش ایرنا، استان ایلام با 2 میلیون هکتار گستره در منطقه کوهستانی و مرتفع غرب کشور واقع شده و به سبب داشتن طبیعت بکر و زیبا، کوه های سر به فلک کشیده و دشت های سرسبز به عروس زاگرس معروف است، این استان دارای 10 شهرستان و 580 هزار نفر جمعیت است و با جاذبه های طبیعی و تاریخی و طبیعت چهار فصل در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی میزبان شمار زیادی از گردشگران و مسافران از شهرهای مختلف است که برای گذراندن تعطیلات به این استان سفر می کنند.
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.