به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز دوشنبه در سومین جشنواره ثمرات صالحین افزود: در شرایط کنونی که در جنگ اقتصادی با دشمن قرار داریم بالاترین مجاهدت تولید و کار مضاعف است.
وی با ذکر اینکه دشمن تمام تلاش خود را بکار گرفته تا اقتصاد ایران را فلج کند، افزود: بالاترین مجاهدت تلاش شبانه روزی در مقابل ترفندهای دشمنان است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام تاکید کرد: در هر زمان که تفکر بسیجی حضور داشته و نیروها با روحیه ای جهادی پیش رفته اند موفقیت پیش روی ملت و نظام ایران قرار گرفته است.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در این آیین گفت: در صورت اجرای صحیح و اثر بخش طرح صالحین، جلوه های فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه بیش ‌از گذشته نمایان می شود.
شکرالله شیرخانی هدف از این طرح را تعالی معنوی توام با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت بسیجیان، تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه های مختلف تربیتی، فرهنگی و همچنین تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان آحاد بسیجیان عنوان کرد.
مسئول سازمان بسیج کارگری ایلام نیز در این همایش گفت: بیش از هفت هزار و 200 نفر عضو بسیج کارگری این استان هستند.
سرهنگ احمد ایوبی افزود: در راستای ابلاغ سازمان بسیج کارگری کشور و سپاه امیرالمونین(ع) ایلام مبنی بر اجرای جشنواره صالحین در دو محور تخصصی و تربیتی، حلقه برتر استان انتخاب شد.
وی اضافه کرد: شجره طیبه صالحین در راستای بالا بردن سطح بینش دینی و فکری اعضاء با تمرکز بر حلقه ها و قشر کارگر به عنوان اهرم پیش برنده اقتصاد مقاومتی و با تربیت و تاثیر مناسب بر آن‌ها میتوان اقتصاد کشور را بیمه کرد.
وی هدف از اجرای این جشنواره را رشد مربیان حلقه های صالحین با اولویت تربیتی و تخصصی است.
وی اظهار کرد: طبق زمان‌بندی صورت گرفته در دستورالعمل، ابتدا پایگاه‌های کارگری استان از میان حلقه های خود بهترین و موثرترین حلقه را انتخاب و به حوزه های کارگری معرفی و حوزه ها پس از بررسی و جمع بندی حلقه های برتر را به سازمان بسیج کارگری معرفی کردند.
در پایان این آیین که در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی ایلام برگزار شد از مربیان برتر حلقه های صالحین تجلیل شد.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.