به گزارش ایرنا، طالب صادقیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهر ایلام به عنوان نماد مرکز استان باید بیشتر از نقاط دیگر استان مورد توجه قرار گیرد چرا که ایجاد طرح های مهندسی شهری در شهر ایلام درواقع عاملی برای گیرایی و زیبایی بیشتر استان می شود.
وی افزود: طرح تقاطع غیر هم سطح آیت الله حیدری - چهارراه رسالت به طول ۹۰۰ متر و اعتبار ۸۹ میلیارد ریال سال گذشته کلنگ زنی شد.
شهردار ایلام هدف از اجرای این پروژه را در سطح شهر ایلام کاهش بار ترافیکی اعلام کرد و یادآور شد: قرارداد پروژه زیرگذر چهارراه رسالت ایلام، یکساله بوده و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی مناسبی پیمانکار مشغول نصب دیواره آن است.
صادقیان با اشاره به اینکه در مدت اجرای این پروژه، بازاریان و ساکنین منطقه با مشکلاتی مواجه خواهند شد، گفت: به یقین پس از اتمام پروژه و افتتاح آن، اکثر شهروندان از مزایای آن منتفع خواهند شد.
وی اضافه کرد: برای تسریع در اجرای پروژه، مجوز کار شبانه روزی به پیمانکار داده شده که بتواند قسمتی از عملیات اجرایی را در شب انجام دهد.
شهردار ایلام با اشاره به علت وقفه در اجرای طرح افزود: بحث تورم اقتصادی مشکلاتی را برای پیمانکار این طرح به وجود آورد، همچنین تاسیسات زیرزمینی مانند خطوط آب و فاضلاب نیز باعث وقفه ای در اجرای این پروژه شد.
شهر ایلام 235 هزار نفر جمعیت دارد.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.