به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند راهنمایی 22 بهمن امسال را بی اهمیت و کمرنگ جلوه دهند تا کمترین جمعیت در جشن چهل سالگی انقلاب مشارکت کنند در حالی که با توجه به حساسیت راهپیمایی امسال بدون شک مردم از اقشار مختلف پرشور تر از همیشه در راهپمایی روز دوشنبه مشارکت خواهند داشت.
وی افزود: در سال جاری استکبار جهانی با هدف ضربه زدن به انقلاب و نظام بیشترین فشارها را با هدف مایوس کردن و ایجاد فاصله بین مردم و نظام و مسئولان بر کشور ایران وارد ساخت اما این هجمه ها با استقامت مردم راه به جایی نبرده است.
خطیب جمعه ایلام با توجه به شرایط اقتصادی کنونی جامعه یادآور شد: بر حسب قرائن و شواهد دست هایی پنهان و پشت پرده عامل اصلی نوسانات بازار، گرانی و تورم هستند که باید مسئولان با جدیت و بدون چشم پوشی این نیروی نامرئی کنترل کننده بازار را شناسایی و مورد مواخذه و بازخواست قرار دهد و وضعیت اقتصاد کشور به شدت نیازمند ساماندهی است.
کریمی تبار تاکید کرد: مسئولان هر زمان که از دستورات رهبری اطاعت امر کرده اند مملکت رو به پیشرفت، توسعه، آرامش رفته اما کم توجهی به فرامین رهبری موجب اشرافی گری مسئولان، تورم، بیکاری، رکود اقتصادی و تولید داخلی و از همه مهمتر گستاخی و زیاده خواهی دشمنان شده است.
وی با بیان اینکه ما برای پیروزی انقلاب بهای انسانی سنگینی پرداخت شده، افزود: انقلاب اسلامی عزت پایمال و تحقیر شده ایران را به کشور برگرداند و ایران را از یوق وابستگی و رفتار حقارت آمیز غربی ها رهانید.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی در 40 سال گذشته افتخارات زیادی را کسب کرده و در زمینه های مختلف علمی، نظامی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و ... در جهان تاثیر گذار است.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.