به گزارش ایرنا، یارلله نصیری عصر یکشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور مهندس صالحی نیا معاون وزیر صمت، استاندار ایلام و سایر اعضا تشکیل شد، اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون 38 جلسه اصلی و 31 جلسه کارشناسی و در مجموع 69 جلسه این کارگروه تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: در این جلسات 260 پرونده واحدهای صنعتی و کشاورزی بررسی و بالغ بر 421 مصوبه برای رفع موانع آنها به تصویب رسیده است.
دبیر کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید اعلام کرد: بیش از 52 مصوبه در خصوص تعیین تکلیف بدهی‌ها بوده است.
نصیری گفت: 40 مصوبه نیز برای تامین مالی بنگاه‌ها، 14 مصوبه امور زیربنایی، 30 مصوبه در رابطه معافیت‌ها، چهار مصوبه برای مسائل سوخت و انرژی مورد نیاز و 120 مصوبه دیگر نیز مربوط به سایر موضوعات بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام یادآور شد: 68.6 درصد مصوبات اجرایی، 28.3 درصد در حال اجرا و تنها 3.1 درصد آنها اجرا نشده اند.
نصیری اضافه کرد: تعداد جلسات برگزار شده در طی امسال در مقایسه با سال قبل 30 درصد رشد داشته است.
وی به آثار و نتایج این جلسات اشاره و بیان داشت: اشتغال 74 واحد صنعتی و کشاورزی به تعداد 261 نفر تثبیت شده است.
وی گفت: اشتغال واحدهای تعطیل فعال شده به تولید 441 نفر بوده است و 38 واحد که افزایش ظرفیت داشته اند 98 نفر نیروی جدید استخدام کرده اند.
رئیس سازمان صمت استان ایلام ابراز داشت: با جمع بندی نهایی نتایج مصوبات کار گروه از ابتدای سالجاری تاکنون مشخص شد که بیش از 892 فرصت شغلی تثبیت، بازگشت به کار و یا به کارگیری جدید شده‌اند.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.