یونس قیطانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شامل 12 نشریه الکترونیکی (پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی) و هشت مورد نیز رسانه مکتوب شامل فصلنامه، ماهنامه، هفته نامه و 2 هفته نامه است که از هیات نظارت بر مطبوعات موفق به اخذ پروانه فعالیت شده اند.
به گفته وی، با احتساب مجوزهای صادر شده هم اکنون در مجموع 202 نشریه (روزنامه، هفته نامه، 2 هفته نامه، ماهنامه و 2 فصلنامه)، پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی مجاز، دفتر نمایندگی خبرگزاری و دفتر نمایندگی نشریات سراسری در استان در حوزه اطلاع رسانی فعال هستند.
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به دیگر فعالیت های این حوزه اشاره کرد و گفت: امسال تاکنون سه جشنواره فرهنگی، هنری و دینی، پنج نمایشگاه کتاب و 50 جشن عمومی ، جنگ شادی و محافل ادبی در مناطق مختلف این استان برگزار شده است.
قیطانی برگزاری 13 کنسرت موسیقی، 224 اجرای عمومی تئاتر، 36 نمایشگاه آثار هنری، فرهنگی و قرآنی، 2 محفل بزرگداشت مفاخر استانی، اجرای 89 برنامه قرآنی و 17 همایش فرهنگی و هنری و تجلیل از هنرمندان را از دیگر فعالیت های این اداره کل در این مدت عنوان کرد.
به گفته وی، امسال همچنین مجوز فعالیت یک آموزشگاه آزاد هنری جدید، چهار موسسه فرهنگی، 20 کانون آگهی و تبلیغاتی و 2 موسسه فرهنگی قرآن و عترت در استان صادر شده است.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.