به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن کاظمی اظهار داشت: پس از پیگیری های بعمل آمده توسط پلیس آگاهی شهرستان آبدانان مبنی بر اوراق خودروهای مسروقه توسط شخصی در یک گاراژ بلافاصله موضوع دردستور کارپلیس قرارگرفت.
وی افزود: تیمی از نیروهای پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی دقیق تر به محل مورد نظر مراجعه و 2 نفر را در حال اوراق خودرو شناسایی کردند.
جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: پس از استعلام شماره انتظامی خودروها از مرکز پلیس مشخص شد خودروهای سواری مسروقه و از استان های همجوار به سرقت رفته اند.
کاظمی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضایی از مخفیگاه متهمان، علاوه بر کشف 10 دستگاه خودرو، قطعات خودرویی دیگری نیز کشف کردند.
وی تصریح کرد: متهمان در تحقیقات اولیه به سرقت و اوراق خودروها اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
جانشین انتظامی استان ایلام تاکید کرد: شهروندان از پارک کردن خودرو در مکان های تاریک و کوچه های خلوت خودداری و حتی الامکان وسیله نقلیه خود را در پارکینگ های موجود در سطح شهر با رعایت اصول امنیتی از جمله استفاده از قفل فرمان، دزدگیر و قفل پدال را برای کاهش سرقت خودرو پارک کنند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.