حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه امروز ایلام اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به عنوان قدرت منطقه و جهان نگین درخشانی در ارائه خدمات به هموطنان در ابعاد مختلف بوده و با تمام توان در حال زدودن چهره فقر در کشور است.
وی گفت: سیر حرکت انقلاب مداوم و مستمر است و مردم ایران انقلاب خود را پاسداری و چشم نامحرمان به انقلاب اسلامی را کور می‌کنند.
امام جمعه ایلام اظهار داشت: ملتی که هزاران جوان خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده تا امروز درخت تنومند و رشد یافته آن را ببینید اجازه نخواهد داد سایه این در خت تنومند بر سر مردمی که صاحبان اصلی آن هستند کوتاه شود.
کریمی تبار عنوان کرد: تثبیت انقلاب اسلامی، اقتدار جهانی جمهوری اسلامی ایران و شکست دشمنان انقلاب اسلامی نشات گرفته از وحدت امت و امامت است که اتحاد این دو انقلاب را به 40 سالگی رسانده است و استمرآن نیز با اتحاد امت و امامت محقق شدنی است.
وی گفت:ایران اسلامی در حوزه خدمات‌رسانی«برق،آب وگاز»، در حوزه «سلامت و بهداشت» در حوزه «ارتباطات و فناورهای روز» در حوزه «علم و دانش و آموزش» و سایر موراد به سطح برتری در میان کشورهای منطقه رسیده است و این مهم محقق شدن استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
امام جمعه ایلام سپس با اشاره به «19 دی» سالروز قیام خونین مردم قم اشاره و خاطرنشان کرد: روز «19 دی»، یادآور حماسه بزرگ و با شکوهی است که برگ دیگری از کتاب زرین انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: روز «19 دی» جرقه قیامی در شهر خون و قیام قم بود که بساط نظام شاهی را در بهمن 57 به زباله‌دان تاریخ ریخت و امروز نتیجه قیام «19 دی» آن است که ما با افتخار جشن 40 سالگی نتیجه آن قیام را شاهدیم.
خطیب جمعه ایلام از حضور مردم ولایتمدار در مراسم روز «9 دی» روز بصیرت و روز پیمان مجدد امام و امت تقدیر و تشکر کرد.
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.