شهریار داری پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه مساحت کل باغچه ها و فضای سبز پالایشگاه 24.5 هکتار است، اظهار داشت: سرانه فضای سبز این شرکت 85 درصد نسبت به فضای ناحیه صنعتی بوده که 8.5 برابر بیشتر از الزام زیست محیطی مربوط به صنایع است.
وی در خصوص فعالیت های انجام شده در زمینه نگهداری و راهبردی فضای سبز افزود: نگهداری از 31 هزار متر مربع چمن، 32 هزار اصله درخت، 38 هزار بوته گل رز و انواع گل های آپارتمانی موجود در ابنیه پالایشگاه و کمپ های مسکونی بخشی از فعالیت های فضای سبز این شرکت است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام غنی سازی جنگل های بلوط با کاشت بذر و نهال بلوط در مساحتی معادل 35 هزار مترمربع را از فعالیت های در دست اقدام این واحد عنوان کرد و گفت: توسعه فضای سبز منازل سازمانی شرکت از جمله برنامه های زیست محیطی پالایش گاز ایلام است.
داری پور کاشت انواع گل رز، چمن، درخت و درختچه و اجرایی کردن فعالیت هایی نظیر اصلاح شبکه آبیاری و غیره به منظور کاهش میزان آب مصرفی در زمینه آبیاری فضای سبز را از فعالیت های در دست اجرای این واحد برشمرد.
وی یادآور شد: هر ساله عملیات علف چینی و همچنین سم پاشی قبل رویش علف های هرز به منظور جلوگیری از بروز و گسترش حریق توسط این واحد در سطح 350 هزار متر مربع انجام می شود.
مدیرعامل پالایش گاز ایلام اظهار داشت: بیش یک هزار اصله انواع درخت و درختچه ای در ضلع جنوب واحد پساب این شرکت کاشت شده اند که با استفاده از آب خروجی تصفیه خانه پالایشگاه آبیاری می شوند.
وی افزود: طرح فضای سبز این واحد صنعتی مشتمل بر کاشت بسیار متنوع از انواع گونه های گیاهی و درختان همیشه سبز و خزان کننده و انواع درختچه ها، گل های فصلی و دائمی است که زیبایی و طراوت خاصی را به این پالایشگاه بخشیده است.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.