به گزارش ایرنا، دکتر کریم لاله ماژین روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ایلام اظهار داشت: خدمات مدیریت درمان بصورت مستقیم و غیر مستقیم ارائه می شود که در درمان غیر مستقیم 300 مرکز در استان فعال و به بیمه شدگان خدمت رسانی می کنند.
وی افزود: در بخش درمان غیر مستقیم(بخش بستری) در 6 ماهه نخست امسال 14 هزار و 891 مراجعه ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 2 درصدی را نشان می دهد.
به گفته وی در بخش سرپایی درمان غیر مستقیم، بیش از یک میلیون و 280 مراجعه ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد رشد داشته است.
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام همچنین از رشد 9 درصدی تعداد مراجعه کنندگان در بخش پزشک عمومی، 11 درصدی در بخش پزشک متخصص و 19 در بخش داروخانه ها در سال جاری خبر داد.
لاله ماژین گفت: در استان ایلام 394 مرکز درمانی طرف قرارداد این سازمان است که امیدواریم تعداد این مراکز با تامین اعتبار افزایش یابد.
وی اضافه کرد: سال گذشته حذف دفترچه درمانی برای تسهیل در کار بیمه شدگان و پزشکان در مراکز ملکی اعمال شد و خدمات درمانی اکنون به صورت الکترونیک ارائه می شود.
مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام افزود: همزمان با سراسر کشور، سامانه نوبت دهی غیر حضوری در سه مرکز درمانی این سازمان در استان فعال و سبب رضایتمندی مراجعه کنندگان شده است.
لاله ماژین با اشاره به سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، تاکید کرد: ره این سفر به استان کلنگ زنی 2 درمانگاه در شهرستان های مهران و دره شهر با اعتبار 220 میلیارد ریال بود که مشکل پیمانکاری آنها رفع شده و بزودی ساخت و ساز آنها آغاز می شود.
وی گفت: دومین مرکز درمانی تامین اجتماعی شهر ایلام با عنوان درمانگاه شماره 2 شامل، دندانپزشکی، فوریت های پزشکی، درمانگاه تخصصی، واحد پذیرش، داروخانه، تزریقات برادران و خواهران، ساختمان اداری مالی و مهمانسرا نیز گشایش یافت.
لاله ماژین از افزایش خدمات دهی در بیمارستان شهدای زاگرس شهر ایلام خبر داد و افزود: این میزان سطح خدمات دهی نسبت به مدت مشابه سال گذشته(6 ماهه اول) 31 درصد رشد داشته است.
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.