سعید کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بارش باران به برخی ساختمان های مسکونی، پل ها و راه های فرعی روستایی خساراتی جزئی وارد کرد و تا این لحظه گزارش خسارت جانی برای افراد و احشام مخابره نشده است.
وی افزود: هرچند بارش های باران سیلابی نبود اما به علت تداوم بارش ها و نیز تندآب بودن آن خسارات و آسیب های مالی جزئی به نقاط مختلف وارد آمد.
مدیرکل بحران استانداری ایلام یادآور شد: بیشتر خسارت ها از آبدانان گزارش شده چرا که حجم بیشتر بارش نزولات جوی در این شهرستان رخ داد.
کریمیان با بیان اینکه هم اکنون تردد در همه مسیرهای اصلی و فرعی در جریان است، تاکید کرد: با این وجود گروه های راهداری، امداد و نجات، پلیس راه تردد در این مسیرها را برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی تحت کنترل دارند.
وی اضاه کرد: تنها حادثه مهم و قابل ذکر در حوزه راه های اصلی استان ریزش کوه در مسیر تونل راه کربلا در محور ایلام - صالح آباد بود که با تلاش نیروهای پلیس راه و راهداری این مسیر نیز لایروبی و بازگشایی شد.
وی در مورد میزان خسارت وارده به استان تاکید کرد: دستگاه های مربوطه از جمله راه و شهرسازی باید تا 48 ساعت بعد از اتمام بارندگی خسارت وارده به زیرساخت ها و ساختمان ها را برآورد و نتیجه کارشناسی را به مدیریت بحران استانداری گزارش کنند.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی که از بامداد روز جمعه وارد استان شده تا ساعاتی از روز دوشنبه همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.
امسال از معدود سال هایی بود که استان ایلام در فصل پاییز شاهد بارش رحمت الهی و نزولات جوی بود.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.