وزیر علوم در حکمی حمید گودرزی افشار را به سمت سرپرست دانشگاه «سیدجمال الدین اسدآبادی» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت علوم، در این حکم آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست «دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.»

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه جداگانه ای از خدمات جعفر امیری پریان رئیس سابق دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی در زمان تصدی مسئولیت این دانشگاه قدردانی کرد.

حمید گودرزی افشار دانش آموخته دانشگاه بوعلی سینا، دارای مدرک دکتری شیمی معدنی،  عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.