به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد امرایی روز یکشنبه در مراسم راهپیمایی 13 آبان در سرابله اظهار داشت: رفتار ددمنشانه و توام با کینه و دشمنی آمریکا با ملت و انقلاب باعث تسخیر لانه جاسوسی آمریکا شد و مخالفت با این حرکت در واقع مخالفت با فرمان امام بوده و هرکس این اعتقاد را داشته باشد در واقع سرباز آمریکا و اسرائیل است.
وی افزود: تحریم اقتصادی 40 سال گذشته نشانگر کینه آمریکایی ها است و با تدبیر رهبری و زحمات دولتمردان نقشه های آمریکایی ها نقش برآب شده است.
امام جمعه چرداول تاکید کرد: تحریم ها باعث خودکفایی کشور در تمام عرصه ها بویژه عرضه دفاعی و نظامی شده و این از برکات اتکا به توان داخلی است.
حجت الاسلام امرایی اضافه کرد: با تدبیر دولتمردان بار دیگر آمریکا در اجرای نقشه های خود مبنی بر جلوگیری از پیشرفت ملت ایران شکست خواهد خورد.
وی یادآور شد: تمام کشتارها و ریختن خون های مردم مظلوم خاورمیانه بدست و مشارکت آمریکا صورت می گیرد، کشتن یک خبرنگار و قطعه قطعه کردن آن نشانی از خوی ددمنشی و شعار عوام فریب حقوق بشر دارد که توسط عمال آل سعود و با چراغ سبز آمریکایی ها صورت گرفت.
وی با تمجید از نقش دانش آموزان در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب گفت: دانش آموزان وارثان 36 هزار خون شهید دانش آموزی هستند و باید حافظ این خون های مبارک باشند.
7176/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.