قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: امروز مرز بین المللی مهران مورد استقبال کشور و توجه زائران است و بیشتر آنان برای تردد این مرز را انتخاب می کنند.
وی افزود: جای شکر دارد که به برکت اربعین یکی پس از دیگری زیرساخت های مهران به ثمر می نشیند و جاده ها و مسیر تردد این زائران حسینی در حال تکمیل شدن است تا آنان به سهولت تردد کنند.
وی ادامه داد: از اربعین سال گذشته تا امسال بخش زیادی از جاده ایلام به مهران تکمیل شده و تا سال آینده این جاده در صورت تامین اعتبار تکمیل می شود.
استاندار ایلام، ضمن تشکر و قدردانی از مهمانوازی مردم مهران نسبت به زائران گفت: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که به برکت اربعین یکی پس از دیگری زیرساخت های شهر مهران به ثمر می نشیند.
سلیمانی دشتکی اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همه بخش های مختلف خوشبختانه مشکلی در استان وجود ندارد و اکنون زوار در حال بازگشت هستند.
استاندار ایلام سپس به تصویب بازارچه چنگوله و چیلات توسط دولت اشاره کرد و گفت؛ هم اکنون زیرساخت های چنگوله آماده شده است.
وی آینده مهران را درخشان عنوان کرد و گفت: منطقه آزاد تجاری مهران به تصویب مجلس رسیده و انشاءالله این مهم نقش حائز اهمیتی در توسعه مهران و استان خواهد داشت.
مرز بین المللی مهران یکی از مرزهای پرتردد کشور به دلیل مزیت امنیت و کوتاهی مسافت تا اماکن زیارتی عراق است که سالانه بیش از چهار میلیون نفر از آن تردد می کنند.
بیش از 65 درصد زائران اربعین طی روزهای اخیر از مرز مهران تردد کردند.
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.