زهرا همتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گزارش گمشدگی این تعداد زائر از ابتدای فعالیت این ستاد در هفته جاری به این ستاد اعلام که توسط کارکنان بهزیستی مستقر در مرز تحویل خانواده هایشان شدند.
وی با اشاره به مسئولیت ساماندهی زائران گمشده در ایام اربعین امسال با عنوان ستاد گمشدگان از سوی ستاد اربعین به بهزیستی، اظهار کرد: با برپایی این ستاد در ایام اربعین حسینی بهزیستی مکلف به ساماندهی زائران گمشده و نگهداری از آنها تا زمان تحویل به خانواده هایشان است.
مدیرکل بهزیستی ایلام همچنین از ارائه خدمات توانبخشی به زائران توانخواه و سالمند اربعین حسینی در مرز مهران توسط این سازمان بصورت رایگان خبر داد و یادآور شد: وسایل توانبخشی از قبیل واکر و عصا بصورت رایگان بین سالمندان و توانخواهان توزیع می شود و ویلچر نیز در صورت نیاز بصورت امانی در اختیار آنها قرار می گیرد.
همتی همچنین از استقرار تیم توانبخشی بهزیستی در مرز مهران برای خدمات دهی به زائران سالمند و معلول خبر داد و تاکید کرد: از طریق این تیم علاوه بر خدمات فیزیوتراپی با حضور رابط ناشنوایان خدمات لازم به زائران جامعه هدف ارائه می شود.
وی همچنین از استقرار تیم فوریت های اجتماعی 123 این سازمان در مرز مهران خبر داد و افزود: روانشناسان بهزیستی نیز در این تیم خدمات لازم را در صورت نیاز به زائران ارائه خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، اداره کل بهزیستی استان ایلام در اربعین سال گذشته به عنوان مسئول ستاد گمشدگان بیش از 40 زائر گمشده را به خانواده هایشان تحویل و خدمات مختلف توانبخشی و اجتماعی را در کنار موکب های پذیرایی به زائران اباعبدالله (ع) ارائه کرد.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.