صیدرضا کریمیان شامگاه یکشنبه در گفت و‌گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به علت وقوع طوفان تندری ناگهانی در استان ایلام اماکن اسکان زائران در شهرستان مهران آسیب دیده و زائران در اماکن عمومی شهرستان های مهران و ایلام در حال اسکان هستند‌.
وی افزود: زائرانی که از تونل ایلام - مهران عبور کرده اند از طریق اتوبوس های در نظر گرفته شده به سمت مهران هدایت می شوند و زائرانی که به تونل نرسیده اند نیز به ایلام بازگردانده می شوند.
اکبریان یادآور شد: با وجود طوفان ناگهانی که در مهران به وقوع پیوسته اما هیچ مشکلی و خطری زائران را تهدید نمی کند و آنها در اماکن عمومی مهران اسکان داده شده اند.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم گفت: با توجه به اینکه زیرساخت های اسکان زائران در مرز آسیب دیده امکان حضور زائران در پایانه مرزی وجود ندارد و آنها توسط وسایل نقلیه مستقر در مرز به مهران در حال انتقال هستند.
سردار سید صادق حسینی از عموم مردم خواست نسبت به اسکان، پذیرایی و شب مانی زائران با توجه به شرایط نامناسب جوی اقدام کنند و دستگاه های دولتی هم در صورت امکان با باز کردن ادارات زائران را در این اماکن اسکان دهند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.