علیرضا شیروی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با مخابره اختلال دریافت رادیو اربعین در استان ایلام کارشناسان فنی سازمان صدا و سیما با مراجعه به استان ایلام در صدد رفع مشکل هستند.
وی افزود: مشکل تداخل فرکانس در کشور عراق به همت کارشناسان فنی سازمان صدا و سیما مرتفع شده و مخاطبان این رادیو در عراق هیچ مشکلی برای دریافت بدون اختلال آن ندارند.
شیروی یادآور شد: هم اکنون نیز کارشناسان سازمان صدا و سیما با حضور در استان ایلام در حال تلاش برای رفع مشکل تداخل فرکانس این رادیو در استان هستند.
وی ابراز امیدواری کرد: مشکل این رادیو در استان ایلام نیز تا امروز مرتفع شود و مخاطبان از برنامه های این رادیو بهره مند شوند.
به گزارش ایرنا، در سال های اخیر همزمان با پیاده روی اربعین صدا وسیمای جهموری اسلامی اقدام به ایجاد موقت رادیو اربعین کرده که مخاطبان از طریق ارتباط با این کانال خبری و ارتباطی از رویداهای لحظه به لحظه اربعین مطلع می شوند.
ارتباط تلفنی با مسئولان مرتبط با موضوع اربعین، پخش مرثیه، مداحی، ادعیه، ارتباط با مخاطبان از جمله برنامه های رادیو اربعین است که با توجه به محتوای کیفی برنامه های منتشره توانسته جایگاه خود در بین مخاطبان و مسئولان را باز کند.
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.