علیرضا کلانتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون برای 13 هزار و 345 تن از متقاضیان سفر به عتبات عالیات از استان در ایام اربعین روادید (ویزا) صادر شده است.
مدیر حج و زیارت قزوین گفت: دفاتر زیارتی زیر نظر سازمان حج و زیارت در استان از ساعت 8 صبح تا 22 به کار ثبت نام از متقاضیان سفر به عتبات در اربعین می پردازند و در روز جمعه پیش رو نیز به ارایه خدمات خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: متقاضیان شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) و تشرف به عتبات عالیات در این ایام می‌توانند با مراجعه به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir و یا از طریق زیارتی زیرنظر سازمان حج و زیارت برای دریافت روادید ثبت نام کردند.
این مسئول؛ مهلت ثبت نام برای شرکت در پیاده روی اربعین و تشرف به عتبات عالیات در این ایام را تا ششم آبان ماه مصادف با 18 صفر خواند و گفت: افرادی که در سامانه سماح ثبت نام نکنند و یا پس از این تاریخ اقدام نمایند، امکان دریافت روادید نخواهند داشت.
کلانتری از متقاضیان سفر به عتبات در اربعین خواست تا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند تا روادید آنها را برای حضور در عراق در اسرع وقت و بدون مشکل صادر و در اختیار آنها قرار بگیرد.
40 دفتر زیر نظر سازمان حج و زیارت کار ثبت نام از زائران اربعین حسینی (ع) در استان قزوین را برعهده دارند.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.