محمد نوذری روز چهارشنبه در گفت و گویی خبری اظهار داشت: با ایجاد 96 گیت خروجی تمام مدت توقف زائران از پایانه 40 ثانیه است و البته زائران باید قبل از حضور در کنار گیت های خروجی تمام مدارک خود را آماده تحویل داشته باشند.
وی افزود: از عموم مردم خواست که به هیچ وجه بدون روادید و گذرنامه و مدارک لازم به مرز مهران مراجعه نکنند چرا که هم از طرف دولت عراق و هم ایران اجازه تردد به این افراد داده نمی شود.
نوذری گفت: ایستگاه های صلواتی از امروز فعالیت خود را به صورت مجتمع های متمرکز شروع می کنند و زیرساخت های نرم افزاری از جمله فیبرنوری، خطوط مخابراتی، ... در مرز فراهم شده اند.
وی در مورد راه های مواصلاتی هم یادآور شد: مشکل تکمیل مسیر 80 کیلومتری ایلام به مهران قیر یارانه ای است از این مسیر 64 کیلومتر چهاربانده شده و زیر بار ترافیک رفته است.
معاون سیاسی امنتی استانداری ایلام اظهار داشت: همچنین معضل کف پارکینگ ها و توقفگاه های خودروها مرتفع شده و در صورت بارش باران مشکلی برای ماشین ها برخلاف سال های گذشته پیش نخواهد آمد.
وی گفت: آسیب شناسی های لازم در خصوص اربعین، زیرساخت ها، کمیته و تشکل ها صورت گرفته و با تهمیدات و تدابیر در نظر گرفته شده سعی در ارائه خدمات مطلوب و حفظ تامین امنیت زائران در استان ایلام هستیم.
به گزارش ایرنا، مرز مهران به عنوان یکی از مهم ترین معابر اصلی خروج و ورود زائران عتبات عالیات است و پیش بینی می شود که اربعین امسال 2 و نیم نفر زائر از مرز مهران تردد کنند.
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.