به گزارش ایرنا،سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه دهلران با اشاره به خدمات و اقدامات نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف و در نقاط مختلف کشور و شهرستان مرزی دهلران گفت:از استاندار محترم ایلام سلیمانی دشتکی که در جلسه اربعین با حضور مسئولان عالی رتبه کشور مرز چیلات را مطرح و خواستار گشایش آن شد تقدیر می شود ضمن اینکه به همت وی اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی چیلات انجام شد.
وی به تلاش و پیگیری های استاندار در شهرستان اشاره و افزود: تسریع در عملیات چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک و همچنین تلاش برای چهار خطه کردن محور دهلران به مهران و شروع عملیات جاده چمسرخ و پیگیری در خصوص ان جی ال و پتروشیمی نشان از نوع نگاه استاندار به پیشرفت همه جانبه استان است.
امام جمعه دهلران از استاندار و نماینده مردم شهرستانهای دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی خواست در خصوص کارهای به زمین افتاده از جمله توجه به اشتغال جوانان،تعیین تکلیف زمین های کشاوری منطقه و آبهای گرمسیری از همه توان خود استفاده تا این مشکلات نیز مرتفع شوند.
موسوی به گلایه رهبری در حوزه ادبیات دفاع مقدس اشاره و گفت:فیلم، تئاتر و روزنامه نگاری در خصوص دفاع مقدس و همچنین نهضت ترجمه از تاکیدات ایشان بود که مسئولان در این زمینه باید اقدام کنند.
وی باشاره به عملکرد بنیاد حفظ آثار گفت:دهلران با توجه به سوابق 8 ساله در دفاع مقدس و عملیات های مختلف در حوزه دفاع مقدس نیازمند توجه جدی است و نیاز است یادمان شهدای گمنام دهلران هرچه سریعتر سامان یابد و عملیات تکمیلی آن به انجام برسد.
امام جمعه دهلران با محکوم کردن حمله کفار و وهابیت و صهیونیست ها به رژه اهواز و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه تروریستی افزود:دشمنان بدانند که نظام مقتدر اسلامی سیلی محکمی به انها خواهد زد و ملت پاسخ صریحی به عاملین داخلی و خارجی خواهند داد.
وی با اشاره به مورد مضحکه قرار گرفتن رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل گفت:خداوند دشمنان نظام جمهوری اسلامی را احمق قرار داده و کشورهای عربی که گوش به فرمان آمریکا هستند نیز از آنها احمق تر هستند.
موسوی با اشاره به هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت:ایمان و اقتدار و ولایت مداری موجب سربلندی و پیروزی ما در جنگ 8 ساله در مقابل ابرقدرت های دنیا شد
خطیب جمعه دهلران با تشکر از همراهی و همکاری بازاریان در این ایام گفت:برخی از بازاریان و مردم دقت کنند تا آرامش بازار حفظ و کالاها در دسترس مردم باشند و مردم یا برخی از بازاریان طوری رفتار نکنند که کالایی در بازار کم یاب یا نایاب شود.
وی در پایان از هنگ مرزی،نیروی انتظامی، سپاه و بسیج و نیروهای امنیتی شهرستان به جهت حفظ امینت در شهرستان تقدیر کرد.
7175/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.