به گزارش ایرنا، سلام امینی در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: نزدیک به 90 درصد مواد هیدروکربن غرب کشور در ایلام است لذا دغدغه مردم و خبرنگاران در این زمینه برای انتقال این دفتر به استان منطقی و درست است.
وی افزود: بر اساس پیگیری‌هایی انجام و قول‌هایی که وزیر نفت در این خصوص داده است، امیدواریم این مطالبه‌ مردم استان به زودی پاسخ داده شود.
نماینده مردم حوزه شمالی ایلام در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شفافیت در عملکرد و گفتار و رفتار امر ارزشمند از خصلت‌های یک نماینده انقلابی بوده و به همین جهت این طرح گامی در جهت انقلابی شدن نمایندگان مجلس و شفافیت عملکرد آنان است.
امینی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای در حال القای این ایده هستند که سوال از رئیس جمهور مربوط به جریان خاص سیاسی بوده است، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد، سوال از رئیس جمهور خواسته کلیه نمایندگان اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالی بوده و تعلق به جریان خاص سیاسی نیست.
وی اضافه کرد: امروز به دلیل شرایط کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی و تلاش در جهت رفع مشکلات کشور است.
امینی درباره ضرورت مبارزه با احتکار نیز گفت: شروع برخورد با احتکار کار مثبتی است، اما متاسفانه در سطح خیلی پایین شروع شده و باید مراقب بود چون باید توجه داشت که محتکر کسی است که صدها هزارتن از یک نوع قلم به امید گران شدن انبار کند.
امینی افزود: بنده در این خصوص بارها تذکر شفاهی و کتبی داده‌ام، حتما باید این نکته جدی گرفته شود که شرکت چه دولتی و چه خصوصی ملزم هستند در شرایط کنونی همراهی کنند.
پیگیری مشکلات بیمارستان زاگرس ایلام، پیگیری تبدیل تمام استان به عنوان مناطق جنگی و بهره‌ مند شدن بازنشستگان از این قانون و پیگیری برای رسیدن ریل آهن به ایلام از دیگر محور های خبری نماینده مردم ایلام در نشست با اصحاب رسانه بود.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.