صیدنور علیمرادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فوریت های پزشکی استان ایلام با همکاری وزارت بهداشت و استان های معین کشور برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی آمادگی دارد.
وی افزود: 15 اتوبوس آمبولانس، پنج فروند بالگرد، پنج درمانگاه موقت و سه بیمارستان صحرایی توسط دانشگاه علوم پزشکی، سپاه و ارتش و همچنین 15 دستگاه موتور آمبولانس در سطح استان در جهت خدمات دهی اورژانسی به زائران مستقر می‌شوند.
رئیس فوریت‌های پزشکی استان ایلام یادآور شد: امسال در سطح استان 200 دستگاه آمبولانس سبک در ایام تردد زائران اربعین حسینی در محل های مورد نظر استقرار خواهند یافت.
علیمرادی تاکید کرد: علاوه بر بیمارستان ها و مراکز درمانی، در اربعین امسال بیش از یک هزار نفر نیروی بهداشتی و درمانی به زائران ارائه خدمات خواهند نمود که امیدواریم زمینه‌های رضایتمندی زائران عزیز را فراهم سازیم.
وی اضافه کرد: با همکاری مسئولان استان و تلاش و اهتمام همکاران، به طور حتم همچون سال‌های گذشته خدماتی شایسته و درخور شأن زائران اباعبدالله الحسین (ع) ارائه خواهد شد بنابراین از هم اکنون با آمادگی مطلوب به استقبال اربعین حسینی و جمعیت میلیونی زائرین می‌رویم.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.