به گزارش ایرنا، معاون عمرانی استاندار ایلام روز چهار شنبه در آئین بهره برداری و کلنگ زنی از این پروژه ها گفت: در هفته دولت 271 پروژه و طرح در استان با اعتبار چهار هزار میلیارد ریال کلنگ زنی و افتتاح می شود که سهم دهلران از این میزان 44 پروژه است و کلنگ زنی 18 کیلومتر فاز دوم مسیر دهلران به اندیمشک از این پروژه هاست.
احمد کرمی افزود: پروژه بزرگراه ایلام به مهران و مهران به دهلران و اندیمشک از دیگر پروژه های مهمی است که به جد دنبال می شود و از محل ماده 56 با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار 6 هزار و 500 میلیارد ریال با فاصله 240 کیلومتر در دستور کار است.
وی با اشاره به ظرفیت های دهلران در حوزه های مختلف از جمله نفت و گاز افزود: 700 میلیون دلار به زیرساخت های نفت و گاز استان اختصاص یافته که عمده این زیرساخت ها در دهلران است و از این محل طبق مصوبه شواری اقتصاد چهار درصد برای عمران استان و شهرستان دهلران هزینه می شود.
معاون عمرانی استاندار ایلام جاده چمسرخ را یکی از مطالبات مردم منطقه ذکر کرد و گفت: بدنبال اخذ ماده 23 برای این مسیر هستیم و در صورت اخذ این جوز دغدغه مردم برطرف می شود و از نعمت اعتبارات ملی برخوردار خواهد شد.
کرمی دهلران را از مسیرهای عتبات عالیات دانست و افزود: توجه به زیرساخت های این شهرستان بویژه در حوزه راه در کانون توجه قرار دارد.
فرماندار دهلران نیز با تیربک هفته دولت گفت: از این 44 پروژه 39 پروژه بهره برداری و پنج پروژه نیز کلنگ زنی شد.
سید حسینعلی موسوی افزود: برای این پروژه ها در مجموع اعتباری بالغ بر 571 میلیار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
وی گفت: کلنگ زنی فاز دوم چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک با اعتبار 450 میلیارد ریال، پروژه های عمران شهری با اعتبار 37 میلیارد ریال و روکش آسفالت با اعتبار 15 میلیارد ریال از جمله مهمترین این پروژه ها هستند.
فرماندار دهلران بر ضرورت تسریع در فاز اول چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک و آغاز عملیات مسیر سید اکبر به طول 2 کیلومتر تاکید کرد.
در سفر معاون عمرانی استاندار ایلام به دهلران به صورت نمادین دبستان دو کلاسه مازعبدلی،مجتمع آبرسانی روستای وحدت و انقلاب و سیتم تله متری آب شهری و پارک امید و شقایق افتتاح و کلنگ فاز دوم چهار خطه کردن محور دهلران به اندیمشک و حفر چهار حلقه آب شرب شهری به زمین زده شد و از زمین احداث مصلی جمعه در دهلران نیز بازدید شد..
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.