محمدرضا دادفر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کلینیک با هدف کمک و ارتقاء توانمندی‌های فردی، گروهی و سازمانی و همچنین توسعه محصولات و خدمات شرکت‌ها و افراد خلاق و کارآفرین فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .
وی اظهار کرد: مشاوره بازاریابی، مشاوره منابع انسانی ، مشاوره طراحی ساختار، سیستم‌ها و فرآیندها، مشاور در حوزه امور دانش بنیان، مشاورمالی و حقوقی، مشاور توسعه فناوری و کسب و کار، مشاوره مالکیت فکری و تجاری سازی، استانداردها، مشاوره حوزه بین الملل، مشاوره حوزه مهندسی مواد، شناسایی و انتخاب مواد و آزمون های مربوط توسط این مرکز ارائه می‌شود.
مدیر مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی خاطر نشان کرد: امیدواریم راه‌اندازی این کلینیک منجر به تربیت و پرورش دانش آموختگان مهارتی کارآفرین، ارتباط دانشجویان با کارآفرینان به منظور استفاده از تجربیات و ایجاد شبکه‌ای بین پژوهشگاه، صنایع و کارآفرینان شود.
وی با بیان اینکه کلینیک های کار آفرینی و اشتغال یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فناوری در کشور است، گفت: کلینیک های کسب و کار با استفاده از مشاوره‌های تخصصی، برگزاری آموزش‌های کاربردی و نیز همکاری با مراکز و افراد با تجربه در این زمینه‌ها می‌توانند به شناسایی مسائل و عارضه‌های موجود کمک نموده و راهکارهای اثر بخش در راستای بهبود آنها ارائه دهند.
پژوهشگاه مواد وانرژی ایران وابسته به وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری در مشکین دشت فردیس استان البرز مستقر است.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.