مرتضی هاشمی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این دوره آموزشی افزایش سطح آگاهی مدیران بسیج از مأموریت های بسیج دانشجویی و آشنایی با مبانی نظری و علمی منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای (حفظ الله) است.
وی اظهار داشت: همچنین ارتقاء روحیه خدمتگزاری و خدمت رسانی و تمرین مقابله با دشمنان و کفار در جهت حفظ خون شهدا و آرمان ها و دست آوردهای انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی است به خصوص درحال حاضر که در مرحله جدیدی از جنگ اقتصادی و فریب افکار عمومی ملت توسط دشمن که در فضای مجازی آن را تشدید می کنند برنامه ریزی شده است.
هاشمی ضمن تاکید و اهمیت برگزاری سالانه این دوره ها درفضای دانشجویی، گفت: حضور دراین دوره آموزشی راهی برای شناخت نظام جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل قدرت رسانه ای دشمنان انقلاب درخطر تحریف قرارگرفته است و شرکت در این دوره تا حد زیادی مخاطب را با جهان بینی رهبر انقلاب آشنا و درکی از ماهیت جمهوری اسلامی ارائه می کند.
هاشمی افزود: از زمانی که حضرت امام خمینی(ره) نظامی مبتنی بر ولایت فقیه را برنامه ریزی و اجرایی کرد تا امروز اثرات آن را بر مناسبات سیاسی و اقتصادی جهان شاهد هستیم که بیداری اسلامی نمونه ای از آن است.
وی ادامه داد: جهان بینی امام(ره) در طول دوران 10 ساله رهبریت خود و 3 دهه رهبریت امام خامنه ای این نکته را اثبات کرد که اندیشه امامین انقلاب برای ایجابی کردن حکومت اسلامی دارای مایه های غنی و استواری است که فرو نخواهد ریخت، مهم ترین دلیل استحکام فکری نظام جمهوری اسلامی ایران این است که براساس آموزه های اسلامی شکل گرفته است.
هاشمی اضافه کرد: در این دوره با حضور مسئولین استانی درجمع دانشجویان و استفاده از اساتید مجرب در حوزه آکادمیک و حوزوی نسبت به ارائه دروس جنگ اقتصادی، جدال 2 اسلام (اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی(ص) گزیده جلد 21صحیفه امام(ره)) طرح کلی اندیشه حضرت آقا و شناخت امام خمینی(ره)، فرجام برجامیسم، تاریخ صدر اسلام، دشمن شانسی و استکبار ستیزی درحال اجرا است.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.