به گزارش ایرنا، رقابت های کشتی نونهالان آسیا به مدت یک روز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که در رشته آزاد تیم ملی ایران با 205 امتیاز قهرمان این دوره از رقابت ها شد.
همچنین تیم ژاپن با 180 امتیاز و هند با 169 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم رشته آزاد این دوره از رقابت ها را کسب کردند.
تیم ملی کشتی فرنگی نونهالان ایران با 220 امتیاز مقام قهرمانی، قزاقستان با 194 امتیاز نائب قهرمان و تیم های هند، قرقیزستان، عراق و ترکمنستان به ترتیب رده های سوم تا ششم را کسب کردند.
در رشته آزاد در بخش انفرادی نیز در وزن 38 کیلوگرم، ابراهیم خواری از ایران مدال طلا، اسکریک دارین از قزاقستان نقره و آنا وقموده از هند مدال برنز را کسب کرد.
در وزن 41 کیلوگرم محمد رضا شاکری از ایران طلایی شد و تاکانو کاشبی از ژاپن، امانگلدی پلامان از قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
- وزن 44 کیلوگرم نیشیوچی بوتو از ژاپن طلا را به دست آورد و عرفان انصاری از ایران مدال نقره و چیراگ از هند بر روی سکوی سوم ایستاد.
- وزن 48 کیلوگرم انیشی بایگا مدال طلا و تورلینگ عبدینور از قزاقستان، امیر حسام محبی از ایران مدال نقره و برنز را به دست آوردند.
- وزن 52 کیلوگرم امان از هند طلایی شد و امیر امیل از قزاقستان مدال نقره و علی کبود تبار از ایران و روسلان اولو از قزاقستان مشترکا برنز را کسب کردند.
- وزن 57 کیلوگرم تاکاهاشی کوتا از ژاپن مدال طلا و کومار لانگوتی از هند مدال نقره را به دست آورد، ام دی مهابوت از بنگلادش و علی سلیمی از ایران مشترکا سوم شدند.
- وزن 68 کیلوگرم سید امیر مهدی حسینی از ایران طلایی شد و کاران از هند و راکسیبایو عادیل از قزاقستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
- وزن 85 کیلوگرم محمد مبین عظیمی مدال طلا و کیتاواکی کیو از ژاپن و ویکاس کومار از هند مدال های نقره وبرنز را کسب کردند.
- وزن 75 کیلوگرم سید رضا هاشمی جویباری از ایران مدال طلا و ایگارشی فومیا از ژاپن و وتال اودمیتر از هند نقره وبرنز را به دست آوردند.
- وزن 62 کیلوگرم اگینو کایجی از ژاپن طلایی شد و بروبندر از هند مدال نقره و شایان میربیک، بربلاتو ایلیاز از قزاقستان را به دست آوردند.
همچنین در بخش انفرادی رشته فرنگی در وزن 38 کیلوگرم میلاد والی زاده از ایران طلایی شد و تیبو خمید از قزاقستان مدال نقره و ملیک از هند برنز را به دست آورد.
- وزن 41 کیلوگرم محمد حاجیوند فتحی از ایران طلا، کورمنیک از قرقیزستان مدال نقره و بگدات از قزاقستان مدال برنز را کسب کرد.
- وزن 48 کیلوگرم دلی علی خان از قزاقستان مدال طلا، روبین از هند نقره و مهرداد مظهری از ایران بر سکوی سوم ایستاد.
- وزن 52 کیلوگرم، سعید اسماعیلی از ایران بر سکوی نخست، مری از قزاقستان مدال نقره و کوندنگبام از هند مدال برنز را به دست آورد.
- وزن 57 کیلوگرم عزیز از قزاقستان بر سکوی اول، پاتل از هند مدال نقره و دانیال سهرابی از ایران مدال برنز را کسب کرد.
- وزن 44 کیلوگرم علی حاجیوند از ایران مدال طلا، و ایسلام از قزاقستان مدال نقره و مهدی خلف عیسی مدال برنز را به دست آوردند.
- وزن 62 کیلوگرم حجت رضایی از ایران مدال طلا و دانلوو مادی از قزاقستان نقره و راوی از هند برنز را کسب کردند.
- وزن 68 کیلوگرم مالیک از قزاقستان مدال طلا و عمورزاک از قرقیزستان بر سکوی دوم ایستاد و علیرضا ظهر شاه آبادی از ایران مدال برنز را به دست آورد.
- وزن 75 کیلوگرم احمد صلح دوست مدال طلا و به ترتیب عمرو احمد از قزاقستان و دیباک چاهال از هندوستان مدال های نقره و برنز را کسب کردند.
- وزن 85 کیلوگرم ابوالفضل پایدار مدال طلا، آرشدیپ سینگ از هند بر سکوی دوم قرار گرفت و سریکار بولی آبی از قزاقستان مدال برنز را تصاحب کرد.
نخستین دوره رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی آسیا با حضور 11 تیم آسیایی در ورزشگاه انقلاب کرج در رشته های آزاد و فرنگی برگزار شد.
در رقابت های کشتی نونهالان قهرمانی آسیا ، ورزشکاران کشورهای ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، هند، اردن، بنگلادش، پاکستان، سوریه، سنگاپور، ترکمنستان و ایران حضور داشتند.
7414/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.